Informatii Livrare
INFORMATII DESPRE LIVRAREA COMENZILOR
Costul transportului este in functie de alegerea dvs.: Posta Romana - 15 Lei (2-3 zile) sau Curierat Rapid 30 Lei (24 h).
INFORMATII DESPRE RETURUL GARANTIILOR
Toate produsele defecte (neconforme) se vor trimite către noi, pe cheltuiala dvs. Returul acestora (înapoierea produsului reparat sau înlocuit) este suportat de noi. Remedierea defecțiunii se face în maxim 15 zile de la primirea produsului. În funcție de gravitatea defecțiunii, vom decide dacă reparăm produsul, îl înlocuim sau vă returnăm banii.
INFORMATII DESPRE RETURNAREA PRODUSELOR
Pentru a va exercita dreptul de retragere (valabil doar pentru persoane fizice) trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur (Servicii Clienti > Returnari).
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind o tranzactie bancara.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Bd.Bucuresti Nr. 49 , Baia Mare, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.
Clientul care doreste returnarea unui produs cumparat, va trimite acest produs ambalat cum l-a primit, la adresa BD. BUCURESTI nr. 49 Baia Mare prin intermediul firmei de curierat FAN COURIER "FARA RAMBURS" plata contravalorii produsului efectuindu-se din contul firmei in contul clientului numai in urma verificarii vizuale si functionale in service-ul firmei.
Modulele returnate vor fi insotite de un proces verbal de constatare din partea unui SERVICE AUTORIZAT din care sa rezulte cauza de returnare.
In lipsa acestui proces verbal din partea unui SERVICE AUTORIZAT ne rezervam dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea acesteia.
In cazurile in care modulele electronice returnate prezinta urme de zgarieturi, lovituri, au suferit socuri electrice prin folosirea necorespunzatoare, accesorii lipsa,urme de interventii neautorizate, ne rezervam dreptul de a decide neacceptarea produsului. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri "returnarii repetate".
In cazul in care clientul comanda un produs, si se constata ulterior ca a fost comandat fara a se informa in prealabil cu privire la specificatiile afisate pe site, ne rezervam dreptul de a nu returna contravaloarea acestui produs, sau returnarea contravalorii numai in urma reevaluarii acestor produse din pct de vedere estetic si functional.